مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-10اقتصادي

توزیع البسه و بن کارت خرید بین دانش آموزان نیازمند استان قم


مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی که به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا برای برخی خانواده ها ایجاد شده است از توزیع البسه و بن کارت خرید بین دانش آموزان نیازمند استان در آستانه آغاز سال جدید با همکاری و همیاری خیرین نیکوکار خبر داد.

- ایسنا/قم مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی که به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا برای برخی خانواده ها ایجاد شده است از توزیع البسه و بن کارت خرید بین دانش آموزان نیازمند استان در آستانه آغاز سال جدید با همکاری و همیاری خیرین نیکوکار خبر داد.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: با توجه به کاهش درآمد خانواده های کم برخوردار متاثر از کرونا، تعداد 10 هزار البسه و یک میلیارد تومان بن خرید کالا از فروشگاه های جانبازان به همت خیرین محترم و اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان تهیه و در آستانه آغاز سال جدید در میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه احسان و نیکوکاری یکی از آموزه های وحیانی و از مفاهیم پردامنه قرآنی است، افزود: بنیان اجتماعی مطابق قرآن کریم بر اساس عدل و احسان است لذا رواج دادن آن در میان مردم سبب شکل گیری جامعه متعادل و نزدیکی مردم به یکدیگر می شود و بسیاری از فقر و آسیب ها از آن جامعه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع البسه و بن کارت خرید بین دانش آموزان نیازمند استان قم

توزیع البسه و بن کارت خرید بین دانش آموزان نیازمند استان قم