مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-10اقتصادي

تامین نیازهای غذایی مهمترین اولویت وزارت جهاد کشاورزی است


با اشاره به اینکه امنیت غذایی به عنوان یک محور مطرح است، گفت: تأمین نیازهای غذایی یکی از مهمترین و اولین اولویت های جهادکشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهادکشاورزی، در آیین پروژه نهالکاری شرکت دارویی برکت و افتتاح همزمان 975 پروژه منابع طبیعی که با مرکزیت البرز انجام شد، گفت: در سالی که گذشت تمام تلاش خود را در مسیر حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری به کار گرفتیم و سعی داریم با توسعه فعالیت ها و برنامه ریزی های دقیق تری این روند در سال آتی با شدت و رشد بهتری انجام شود.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت حفاظت از میراث بین نسلی و جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی، یادآور شد: از ارزش های منابع طبیعی باید حفاظت و صیانت شود.

وی با بیان اینکه هفته نمادین درختکاری و منابع طبیعی، نشان می دهد ایرانیان چقد دوست دار منابع طبیعی هستند، یادآور شد: در این راستا ترویج فرهنگ کاشت نهال و حفاظت از محیط زیست تسهیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه وزارت جهاد کشاورزی پشتیبان زنجیره غذایی است، یادآور شد: با همراهی دستگاه های ذیربط به شکل جهادی در این امر قرم گذاشته ایم و امیدواریم در این مسیر ثابت قدم و موفق عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نیازهای غذایی مهمترین اولویت وزارت جهاد کشاورزی است

تامین نیازهای غذایی مهمترین اولویت وزارت جهاد کشاورزی است