مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-10سياسي

آغاز ساخت 72 مخزن ذخیره آب اضطراری ضد زلزله در تهران


عملیات ساخت 72 باب مخزن فولادی ذخیره آب اضطراری مقاوم در برابر زلزله در شهر تهران از سوی شرکت و آب و فاضلاب استان تهران آغاز شد.

- به نقل از صداوسیما، عملیات ساخت 72 باب مخزن فولادی ذخیره آب اضطراری مقاوم در برابر زلزله در شهر تهران آغاز شد.

در این مراسم که با حضور تعدادی از مسئولان شرکت آبفای استان تهران و برخی از معاونان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکی از بوستان های شهر تهران برگزار شد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک گفت: این مخازن آب با ظرفیت 100 متر مکعب در مواقع اضطراری همچون وقوع زلزله قادر است به مدت 3 شبانه روز آب آشامیدنی با کیفیت، در اختیار هر کدام از محلات شهر تهران قرار دهد.

علی رحیمی افزود: وزن این مخزن فولادی که عملیات ساخت آن امروز آغاز شد حدود 23 تن و این مخزن، نخستین مخزن در مرحله دوم اجرای این طرح است.

همچنین معاون مهندسی شرکت آبفای استان تهران گفت: این طرح که ابتدا در ژاپن اجرا شده است از سال 1385 هم در تهران مطرح و در دوره های مختلف شورای اسلامی شهر تهران بر اجرای آن تاکید شد.

ساداتی نژاد افزود: هم اکنون 132 مخزن بتنی بزرگ با حجم بین 10 تا حدود 50 هزار متر مکعب در تهران داریم که مقاوم سازی بیش از 90 باب آن در دستور کار قرار گرفته که مقاوم سازی 14 باب آن به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت 72 مخزن ذخیره آب اضطراری ضد زلزله در تهران

آغاز ساخت 72 مخزن ذخیره آب اضطراری ضد زلزله در تهران