مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-10سياسي

اسدآباد باید سید جمال های دیگری تربیت کند


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اسدآباد باید سید جمال الدین های دیگری را  تربیت کند چرا که  از شهری با وجود مردان بزرگی چون سید جمال انتطار  از آنان بالا می رود و نباید پرچم اصلاح گری بر زمین بماند و باید این حرکت  اصلاح گری اجتماعی  ادامه داشته باشد.

- به گزترش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی گفت:سیدجمال اسدآبادی یکی از کسانی است که در راس بیداری اسلامی قرار داشت و حرکت اصلاح گری را آغاز کرد و اولین حرکت اصلاحی سید جمال اصلاح دینی در بین دینداران جامعه بود.

وی با اشاره به اینکه در قرن های گذشته اصلاح دینی توسط مصلحان دینی اروپایی در اروپا منجر به حذف معنویت در جامعه و جریان سکولاریسم شد و تمدن غربی امروز در غرب فرایند همین جریان است،خاطر نشان کرد:در آن دوران جهان اسلام هم بنا بر آن بود جریان اصلاحی را پیش بگیرند و معنویت را کنار بگذارند اما نتوانستند چرا که بنای معنویت در جامعه اسلام بنا و اساس محکمی دارد و اهل باطن و معنویت است.

شعبانی موثقی خاطر نشان کرد: جریان اصلاحی در مشرق زمین جواب نداد چرا که مشرق زمین مهد انبیای الهی بوده و این حرکت اصلاحی موفق نشد و نتوانستند دین را از مشرق زمین بگیرند و کنار بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد باید سید جمال های دیگری تربیت کند

اسدآباد باید سید جمال های دیگری تربیت کند