مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-10اقتصادي

مریوان و سقز در جمع شهرهای پرتصادف کشور/افزایش فوتی تصادفات درون شهری کردستان


رییس پلیس راهور استان کردستان گفت: تصادفات رانندگی در مریوان 600 درصد افزایش داشته که دومین شهرستان پرحادثه کشور محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، برزو مرادی ظهر امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه ها در سنندج، با اشاره به اینکه سقز و مریوان جزو 23 شهر پرتصادف کشور هستند، اظهار کرد: تصادفات در مریوان 600 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم را مهم ترین علل تصادفات در کشور دانست و افزود: سال گذشته پنج هزار و 770 نفر در جاده های درون شهری کشور بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

به گفته مرادی، 33 درصد فوتی ها ناشی از حوادث رانندگی سال 99 در کشور در محل وقوع تصادف و 61 درصد در حین انتقال به مراکز درمانی فوت کردند.

رییس پلیس راهور استان کردستان تعداد فوتی ها ناشی از حوادث رانندگی در سال 98 را چهار هزار و 185 نفر ذکر کرد و گفت: آمار تصادفات رانندگی روز به روز در حال کاهش است اما این وضعیت با نقطه ایده آل فاصله زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه روزانه 48 نفر در کشور به دلیل حوادث رانندگی فوت می کنند افزود: در هر ساعت 2 نفر در تصادفات رانندگی فوت می کنند.

مرادی افزود: در حالیکه وسیله نقلیه برای خدمت به انسان است اما امروز به دلیل بی توجهی به قوانین رانندگی به یکی از عامل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مریوان و سقز در جمع شهرهای پرتصادف کشور/افزایش فوتی تصادفات درون شهری کردستان

مریوان و سقز در جمع شهرهای پرتصادف کشور/افزایش فوتی تصادفات درون شهری کردستان