مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-10پزشكي

بازی با آتش 3 کودک خفری را سوزاند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: سه کودک خفری، بر اثر سوختگی شدید به شیراز منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهرداد شریفی گفت: سه پسربچه 4، 5 و 7 ساله در شهرستان خفر، به دلیل آتش سوزی مجروح شدند.

وی با بیان این که کودکان آسیب دیده به دلیل وخامت حالشان به بیمارستان امیرالمومنین شیراز منتقل شدند افزود: درصد سوختگی کودک 4 و کودک 5 ساله 90 درصد و کودک 7 ساله 60 درصد است که در بخش مراقب های ویژه بستری شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز علت حادثه را، ریختن نفت بر روی لاستیک برای بازی بیان کرد و افزود: هنگام حادثه، والدین در خانه نبودند که سبب افزایش آسیب شده است.

وی با بیان این که یک تیم فوق تخصصی شامل پزشکان اطفال، سوختگی و جراحی پلاستیک برای درمان این کودکان تشکیل شده است ادامه داد: پزشکان اقدامات درمانی را برای جلوگیری از آسیب های بیشتر و بازگشت سلامت به کودکان آسیب دیده به کار می گیرند.

شریفی با اشاره به مراسم روز چهارشنبه آخرسال در هفته آینده گفت: کودکان علاقه بسیاری برای برپایی این مراسم دارند و متاسفانه بازی با ترقه ها سبب آسیب زیادی به کودکان می شود به گونه ای که انفجار ترقه ها، پارسال سبب کم بینایی و نابینایی کودکان زیادی شد که متاسفانه راه درمانی برای آن ها وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی با آتش 3 کودک خفری را سوزاند

بازی با آتش 3 کودک خفری را سوزاند