مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-10سياسي

«باید بشودها» را در تهران جا بگذارید؛ دست پُر به مازندران بیایید


در حالی رییس جمهوری به مازندران سفر می کند که نیاز است باید بشودها را همراه خود نیاورده و با دست پُر به این استان زرخیز سفر کند؛ مازندران، - باید بشودها را در تهران جا بگذارید؛ دست پُر به مازندران بیایید ایسنا/مازندران در حالی رییس جمهوری به مازندران سفر می کند که نیاز است "باید بشودها" را همراه خود نیاورده و با دست پُر به این استان زرخیز سفر کند؛ مازندران، استانی است که به دلیل دارا بودن مزیت های مختلف، همیشه کانون توجه بسیاری از فعالان اقتصادی داخلی و خارجی است، مزیت هایی که در کنار پول ساز بودن، همواره با حاشیه های فراوانی نیز همراه بوده و مردم مازندران، با آن اُنس پیدا کرده اند.

بدون شک، حضور مازندرانی ها در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، با همه سختی ها و مشکلاتی که پیش پای آنان قرار داشت، بسیار پرمعنا و مفهوم بود، آن هم برای مردمی که به ظاهر در میان نعمات خداوندی و در استانی زرخیز غوطه ور هستند.

مازندران زیبا مدت هاست که درگیر برخی بی توجهی مدیریتی قرار گرفته به طوری که بسیاری از ظرفیت ها و فرصت های رشد و توسعه در این استان به نقطه تهدید رسیده و به تنش، چالش و نقطه ضعف تبدیل شده است.

در این میان، حضور آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور در صدر مسئولیت اجرایی، به واسطه فعالیت های قابل تقدیر در مسند قوه قضاییه، امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باید بشودها» را در تهران جا بگذارید؛ دست پُر به مازندران بیایید

«باید بشودها» را در تهران جا بگذارید؛ دست پُر به مازندران بیایید