مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-10اجتماعي

مدیران به جای نمایش در برابر دوربین ها، به دنبال خدمت صادقانه به مردم باشند


مدیران به جای نمایش در برابر دوربین ها به دنبال انجام خدمت صادقانه، بی منت، بابرنامه و هدفمند باشند و مطالبات مردم را پیگیری کنند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مدیران به جای نمایش در برابر دوربین ها به دنبال انجام خدمت صادقانه، بی منت، بابرنامه و هدفمند باشند و مطالبات مردم را پیگیری کنند.

بهمن امیری مقدم، امروز(19 اسفند) در نشست ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اظهار کرد: تکریم شایسته مردم در هنگام مراجعه به ادارات و پیگیری دلسوزانه مطالبات آن ها، اولویت اصلی دولت و مدیریت ارشد استان است.

▫️وی یادآور شد: مردمی که برای پیگیری مشکلات و مطالبات خود به ادارات مراجعه می کنند باید درخواست آن ها با احترام کامل و در اسرع وقت پیگیری شود و این نحوه تعامل و پیگیری مورد نظارت دقیق و نامحسوس قرار می گیرد.

امیری مقدم تاکید کرد: مردم مطالبات به حقی در زمینه تامین مناسب نیازهای اولیه مانند آب، برق، گاز، راه دسترسی و دیگر خدمات عمومی و ضروری دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه نیازمند مدیران سالم، عملیاتی، جهادی و با برنامه است، گفت: مدیران باید دغدغه خدمت صادقانه و بی منت به مردم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران به جای نمایش در برابر دوربین ها، به دنبال خدمت صادقانه به مردم باشند

مدیران به جای نمایش در برابر دوربین ها، به دنبال خدمت صادقانه به مردم باشند