مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-10سياسي

حفظ منابع طبیعی شیراز به فرهنگ و معارف عمومی تبدیل شود


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شیراز گفت: برای تبدیل فرهنگ استفاده از منابع طبیعی به عنوان معارف عمومی برنامه های درختکاری در مدارس اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  منصور رضایی در گفتگو با خبرنگار فاس در خصوص برنامه های هفته منابع طبیعی اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که می فرمایند:  فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود لذا تلاش شده که برنامه ها مدرسه محور باشد و مدارس برنامه هایی اجرا نمایند که تاثیر گذاری آن برای دانش آموزان باشد.

وی افزود: در همین راستا در تعدادی از مدارس شهر برنامه نهال کاری اجرا شده و همچنین برخی روستاها نیز بصورت خودجوش برنامه هایی برای کاشت نهال تدارک دیده اند.

رضایی با اشاره به توزیع نهال در میان ارگان ها و مردم بیان داشت:  به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری تعدادی نهال بین مردم و ادارات و ارگانها توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری توزیع شده ، نهال ها اکثرا غیر مثمر بوده و بعضی از درختان  نیز مثمر بوده است.

مدیر منابع طبیعی شیراز تصریح کرد: بمنظور حفظ و توسعه فضای سبز شهر شیراز همکاری های مورد نیاز صورت میگیرد و بدین منظور مقادیری اراضی ملی در برخی از مناطق در قالب ماده 3 قانون حفاظت و بهره برداری به شهرداری واگذار شده است او درباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ منابع طبیعی شیراز به فرهنگ و معارف عمومی تبدیل شود

حفظ منابع طبیعی شیراز به فرهنگ و معارف عمومی تبدیل شود