مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-10ورزشي

رشد شهرها در گرو مدیریت واحد خدمات شهری است


رییس شورای شهر زرقان با اشاره به عملکرد پراکنده و مجمع الجزایری دستگاههای خدمات رسان در حوزه شهری، گفت: برای ایجاد زمینه رشد و شکوفایی در عرصه خدمات عمومی، - نیازمند مدیریت واحد خدمات شهری هستیم که این مهم با پیگیری نمایندگان محقق می شود.

قاسم جمالی پنج شنبه 19 اسفند در جمع خبرنگاران، آگاهی بخشی، توجه به انسجام بومی، محلی و ملی، اشاعه ترویج عمومی و مقابله با یاس و ناامیدی در بدنه اجتماعی را از مهمترین رویکردهای شررای ششم شهر زرقان اعلام کرد.

او افزود: در همین راستا توجه به نارسایی ها، کمبودها و ضعف ها در حیطه های مختلف آموزشی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و عمرانی در دستور کار قرار گرفته و چهار کارگروه مطالعاتی در حوزه های فرهنگی، هنری، ورزشی، جوانان، محیط دیست و امور بانوان به عنوان بازوان مطالعاتی در کنار شورا و شهرداری نیز تشکیل شده است.

رییس شورای شهر زرقان با تاکید بر اینکه نگاه ما کشف استعدادهای برتر و بکارگیری جوانان در پست های کلیدی است، گفت: وظیفه خود می دانیم که بستر و زمینه ایجاد عرض اندام را برای مدیریت نیروهای جوان، نخبه و متعهد فراهم کنیم.

جمالی یادآور شد: در حال حاضر در حوزه بکارگیری و ایجاد بستر برای نیروهای توانمند، متخصص و متعهد و شایسته دچار ضعف و نقیصه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد شهرها در گرو مدیریت واحد خدمات شهری است

رشد شهرها در گرو مدیریت واحد خدمات شهری است