مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-10سياسي

رقم معافیت مالیاتی سلبریتی ها و هنرمندان به 200 میلیون تومان رسید


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: رقم معافیت مالیاتی سلبریتی ها و هنرمندان به 200 میلیون تومان رسید.

- ایسنا/زنجان رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: رقم معافیت مالیاتی سلبریتی ها و هنرمندان به 200 میلیون تومان رسید.

حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (19 اسفندماه) در جلسه شورای اداری شهرستان خرم دره با بیان اینکه در بودجه جدید کشور اتفاقات خوب و مبارکی رقم خورده است، اظهار کرد: از مهم ترین این اتفاقات می توان به افزایش حقوق سربازان که طی سال های گذشته نادیده گرفته می شد، اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه از اقدامات دیگر مجلس می توان به معافیت دائم مشمولان بالای 30 سال با دو فرزند اشاره کرد که با تصویب مجلس انقلابی رقم خواهد خورد، متذکر شد: حدود سه میلیون نفر مشمول غایب از سربازی داریم که با این مصوبه، مشکل بخشی از این افراد حل خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه اتفاقات مثبتی در بودجه امسال رقم خورد که در سایه وجود یک مجلس انقلابی تحقق یافته است، افزود: معنایی نداشت که کارگران و کارمندان ما باکم ترین درآمد مالیات دهند اما سلبریتی ها با بیشترین درآمد معاف از مالیات باشند که در همین راستا اولین قدم مجلس انقلابی در سال گذشته این بود که رقم معافیت مالیاتی سلبریتی ها و هنرمندان به 200 میلیون تومان رسید که امسال هم این مصوبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقم معافیت مالیاتی سلبریتی ها و هنرمندان به 200 میلیون تومان رسید

رقم معافیت مالیاتی سلبریتی ها و هنرمندان به 200 میلیون تومان رسید