مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-10اقتصادي

شهرداری و شورا بنگاه کاریابی نیست/شهرداری زرقان الکترونیکی می شود


شهردار زرقان با بیان اینکه در ساختار اداری و استخدامی این شهرداری فراتر از حد منطقی نیرو به کار گرفته شده است، گفت: شهرداری و شورا بنگاه کاریابی نیست و در شرایطی که نیازمند کاهش هزینه های شهرداری هستیم نباید به شهرداری به عنوان بنگاه کاریابی نگاه شود.

- ایسنا/فارس شهردار زرقان با بیان اینکه در ساختار اداری و استخدامی این شهرداری فراتر از حد منطقی نیرو به کار گرفته شده است، گفت: شهرداری و شورا بنگاه کاریابی نیست و در شرایطی که نیازمند کاهش هزینه های شهرداری هستیم نباید به شهرداری به عنوان بنگاه کاریابی نگاه شود.

محمود صانعی پنج شنبه 19 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: پس از ارتقای شهر زرقان به شهرستان، در راستای تعامل با ادارات و دستگاههای استانی، حمایت هایی از سوی شهرداری از نمایندگی های ادارات مستقر در این شهر برای استقرار ادارات متبوعشان انجام شد و امروز دیگر باید این نیازمندی ها و حمایت ها از ناحیه ادارات کل استان دنبال شود و نباید به شهرداری به عنوان ام المخارج شهر نگاه شود.

او شناسایی و باز مهندسی فرآیندهای اصلی شهر و حذف امور زائد و غیر ضروری را در راستای حرکت به سمت توسعه شهرداری الکترونیک و تسهیل ارائه خدمات به مردم مورد تاکید قرار داد و گفت: در سه ماهه نخست سال آینده شهرداری الکترونیک در شهر زرقان پایه گذاری خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری و شورا بنگاه کاریابی نیست/شهرداری زرقان الکترونیکی می شود

شهرداری و شورا بنگاه کاریابی نیست/شهرداری زرقان الکترونیکی می شود