مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-10اجتماعي

بزرگراه اردبیل – مشگین شهر سال آینده به بهره برداری می رسد


مشگین شهر سال آینده به بهره برداری می رسد تا ایمنی این مسیر و بهبود عبور و مرور را در این محور مواصلاتی شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی ظهر پنجشنبه در سفر به مشگین شهر از مراحل تکمیل بزرگراه اردبیل – مشگین شهر بازدید کرد و در جهت نصب گاردریل، خط کشی و نصب علائم این مسیر مواصلاتی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تکمیل این محور مواصلاتی در اتصال بزرگراه شمال به جنوب استان اردبیل نقش مهمی خواهد داشت، تصریح کرد: انتظار می رود با تأمین اعتبارات مورد نیاز محور بزرگراهی پارس آباد – سه راه سربند، مشگین، اردبیل به سرچم متصل شده و ما بهترین زیرساخت را در این حوزه فراهم آوریم.

استاندار اردبیل همچنین از تصفیه خانه سبلان و ادامه اجرای این پروژه بازدید کرده و در جریان عملیات پایاب سد سبلان با مساحت 6 هزار و 200 هکتار قرار گرفت.

عاملی گفت: بخشی از این پروژه با اجرای خط انتقال عملیاتی و اجرایی شده و برای انتقال آب به منطقه محروم ارشق نیز کارهای عملیاتی آغاز شده تا از طریق شبکه سد سبلان انتقال آب به اراضی پایین دست منطقه ارشق رقم بخورد.

وی افزود: با توضیحاتی که مدیران آب منطقه ای اردبیل ارائه کردند، این پروژه با پیشرفت 87 درصد از محل منابع مردم در حال اجراست و مشکلی که در این زمینه وجود دارد، گلایه زارعین منطقه از طولانی شدن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه اردبیل – مشگین شهر سال آینده به بهره برداری می رسد

بزرگراه اردبیل – مشگین شهر سال آینده به بهره برداری می رسد