مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-10حوادث

اجرای طرح «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در مدارس قم


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اجرای طرح«نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در سطح مدارس شهر قم باهدف فرهنگ سازی و کاهش مخاطرات برخی اقدامات مرگبار چهارشنبه آخر سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمید کریمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به لزوم آموزش درباره خطرات چهارشنبه پایان سال اظهار داشت: طرح نه به چهارشنبه سوری خطرناک طی روزهای گذشته در سطح برخی مدارس شهر قم با حضور کارشناسان سازمان آتش نشانی قم آغازشده و در قالب آن دانش آموزان با خطرات استفاده از مواد منفجره و محترقه آشنا می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر اینکه عدم اطلاع از عواقب جبران ناپذیر استفاده از مواد منفجره و محترقه در سلامتی و نقص عضو از عوامل اصلی در به کارگیری آن ها توسط نوجوانان است، اضافه کرد: لازم است تا رسانه ها، افراد تأثیرگذار و کارشناسان ایمنی و درمان در این خصوص روشنگری و فرهنگ سازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور سازمان آتش نشانی جهت آگاه سازی دانش آموزان و کاهش آسیب های احتمالی اقدام به آموزش در سطح مدارس نموده تا ضمن یادآوری نکات ایمنی، نسبت به خطرات احتمالی هشدارهای لازم را داده و از همه دانش آموزان درخواست دارد تا در این شب خطرناک از  منازل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در مدارس قم

اجرای طرح «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در مدارس قم