مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-10سياسي

هشدار جدی استاندار کرمانشاه به مدیران دوربینی: به دنبال خدمت بی منت باشید


مدیران به جای نمایش در برابر دوربین ها به دنبال انجام خدمت صادقانه، بی منت، بابرنامه و هدفمند باشند و مطالبات مردم را پیگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه که با حضور معاونین عمرانی، سیاسی و امنیتی و اقتصادی استانداری و مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: تکریم شایسته مردم در هنگام مراجعه به ادارات و پیگیری دلسوزانه مطالبات آن ها، اولویت اصلی دولت و مدیریت ارشد استان است.

وی یادآور شد: مردمی که برای پیگیری مشکلات و مطالبات خود به ادارات مراجعه می کنند باید درخواست آن ها با احترام کامل و در اسرع وقت پیگیری شود و این نحوه تعامل و پیگیری مورد نظارت دقیق و نامحسوس قرار می گیرد.

استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه مردم مطالبات به حقی در زمینه تامین مناسب نیازهای اولیه مانند آب، برق، گاز، راه دسترسی و دیگر خدمات عمومی و ضروری دارند، گفت: کرمانشاه نیازمند مدیران سالم، عملیاتی، جهادی و با برنامه است که دغدغه خدمت صادقانه و بی منت را به مردم داشته باشند.

وی ضمن هشدار جدی به مدیران دوربینی، متذکر شد: مدیران به جای نمایش در برابر دوربین ها به دنبال انجام خدمت صادقانه، بی منت، بابرنامه و هدفمند باشند و مطالبات مردم را پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی استاندار کرمانشاه به مدیران دوربینی: به دنبال خدمت بی منت باشید

هشدار جدی استاندار کرمانشاه به مدیران دوربینی: به دنبال خدمت بی منت باشید