مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-10اجتماعي

تدوین محتوای درس تربیت بدنی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به تدوین محتوای درس تربیت بدنی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه اشاره کرد و گفت: محتوای آموزشی استاندارد درس تربیت بدنی و راهنمای معلم، - رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به تدوین محتوای درس تربیت بدنی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه اشاره کرد و گفت: محتوای آموزشی استاندارد درس تربیت بدنی و راهنمای معلم، برای گروه های مختلف دانش آموزان با نیازهای ویژه با همکاری پژوهشگاه تربیت بدنی و ورزش، در حال تدوین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید طریفی حسینی در سیزدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: ساحت تربیت زیستی و بدنی علاوه بر این که به عنوان یک ساحت مهم تعلیم و تربیت آموزش و پرورش استثنایی مطرح است؛ در تحقق اهداف و برنامه های همه ساحت های پنج گانه دیگر نیز نقش دارد.

وی افزود: یکی از اهداف سازمان آموزش و پرورش استثنایی، طراحی سیستم آموزشی، پرورشی و توان بخشی است که دانش آموزان بتوانند پس از گذراندن مراحل تحصیلی خود موقعیت اجتماعی و اقتصادی مناسب شرایط خویش را به دست آورند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تصریح کرد: تربیت بدنی و ورزش یکی از مؤثرترین و کارآمدترین موقعیت های بی بدیل یاددهی-یادگیری هستند که از آن ها می توان در جهت آماده کردن دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین محتوای درس تربیت بدنی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه

تدوین محتوای درس تربیت بدنی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه