مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-10اقتصادي

احداث چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان آبیک/ ضرورت حمایت مسئولان و مساعدت خیران


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک از اختصاص زمین توسط مدیریت شهری برای چمن مصنوعی در شهرک فردوس خبر داد و گفت: برای نصب این چمن به همت مسئولان و مساعدت خیران نیاز داریم.

- سعدی کریمایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به تخصیص بیش از 300 میلیون تومان اعتبار از سوی معاونت اجتماعی استانداری قزوین در سال گذشته برای چمن مصنوعی شهرک فردوس شهر آبیک به عنوان منطقه کم برخوردار و محروم از امکانات ورزشی اظهار کرد: طی رایزنی های صورت گرفته با شورای شهر و شهردار آبیک زمینی به مساحت 1200 مترمربع در شهرک فردوس برای چمن مصنوعی اختصاص یافته که روز گذشته تفاهم نامه 20 ساله با اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در این زمینه منعقد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه  اختصاص اعتبارات دولتی مشمول گذر زمان می شود تا آماده سازی چمن مصنوعی اعم از زیرسازی، فنس و نور اجرایی شود نیاز است مسئولان شهرستان آبیک و خیرین و صاحبان صنایع در این موضوع ورود یافته تا هر چه سریع تر نسبت به احداث چمن مصنوعی اقدام شود که حدود 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک ادامه داد: بر فرض هم اگر سال آینده در کمیته برنامه ریزی شهرستان آبیک اعتبار برای چمن مصنوعی لحاظ شود تخصیص آن و احداث چمن مشمول گذر زمان می شود؛ اگر فنس کشی زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان آبیک/ ضرورت حمایت مسئولان و مساعدت خیران

احداث چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان آبیک/ ضرورت حمایت مسئولان و مساعدت خیران