مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-10پزشكي

راهکار وزارت بهداشت برای احقاق حقوق اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی


معاون آموزشی وزارت بهداشت از حمایت وزارت بهداشت در راستای احقاق حقوق اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت: دکتر ابوالفضل باقری فرد در سفر به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: راز ماندگاری اعضای هیات علمی، ایجاد شرایط مساعد است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: از دیگر اقدامات معاونت آموزشی تفویض اختیار به دانشگاه ها در تایید صلاحیت ها و ارتقاء اعضای هیات علمی است، تدوین برنامه صلاحیت برخی از دستیاران، تدوین برنامه سهمیه دستیاران بومی، افزایش ظرفیت پزشکی برای حل مشکل مناطق محروم، درخواست بودجه جهت ایجاد زیرساخت برای مناطق محروم است.

وی افزود: تقویت و توسعه مراکز آموزشی سلامت و انتقال آموزش از بیمارستان به خط مقدم (مراکز آموزش سلامت) و تدوین برنامه آموزش سلامت معنوی مطابق با اخلاق و معارف از دیگر اقدامات معاونت آموزشی است به نحوی که همپوشانی با سایر برنامه های درسی نداشته باشد.

باقری فرد گفت: استفاده از ظرفیت 2 درصدی سرآمدی آموزش، ظرفیتی است که همه دانشگاه ها می توانند از آن استفاده بهینه کنند و این یک ظرفیت و عامل افزایش انگیزه است که کمتر دانشگاه ها از این ظرفیت استفاده می کنند و بر این اساس اگر استاد شرایط لازم آموزشی را داشته باشد؛ می تواند ارتقا پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار وزارت بهداشت برای احقاق حقوق اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی

راهکار وزارت بهداشت برای احقاق حقوق اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی