مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 10:172022-03-10سياسي

تغییر کاربری زمین کشاورزی برای ساخت مجتمع مسکونی در کیاشهر


مسئولان دستگاه قضایی گیلان در بازدید از ساخت غیر مجاز مجتمع مسکونی در کیاشهر از تغییر کاربری زمین کشاورزی برای ساخت این مجتمع و صدور حکم تخریب برای آن خبر دادند.

- ، حجت الاسلام حمزه خلیلی از برخی ساخت و سازهای غیر مجاز و محل دفن زباله در بخش کیاشهر بازدید کرد و در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم این بخش که با محوریت حفظ انفال، محیط زیست و مدیریت پسماند تشکیل شده بود حضور یافت.

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به اینکه کار برای مردم یک ارزش و فضیلت است، اظهار کرد: خدمت به مردم و حل مشکلات آنان می تواند وسیله تقرب و نزدیکی به پروردگار متعال باشد.

وی یکی از بزرگ ترین مشکلات بخش کیاشهر همچنین کل استان را مساله پسماند دانست و افزود: اخیراً تفکیک زباله از مبدا به صورت جدی و فراگیر در این شهر به همت شهردار و مردم منطقه اجرا می شود که مستلزم نظارت دقیق و گسترده و کمک گرفتن از ظرفیت بخش خصوصی است.

رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه شیرابه پسماندها معضلی برای زمین های کشاورزی و زراعی مردم است، تصریح کرد: آلودگی محصولات کشاورزی بهداشت و سلامت مردم را به خطر انداخته است.

وی به تمامی افراد سودجویی که با ساخت و سازهای غیر مجاز قانون را زیر پا گذاشته و اراضی کشاورزی را نابود کرده و مبالغ هنگفتی را به دست می آورند، گفت: دستگاه قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری زمین کشاورزی برای ساخت مجتمع مسکونی در کیاشهر

تغییر کاربری زمین کشاورزی برای ساخت مجتمع مسکونی در کیاشهر