مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-10حوادث

کاشت 2000 اصله نهال به یاد 2 شهید خلبان نهاجا در تبریز


همزمان با هفته درختکاری، کاشت 2000 اصله نهال به یاد دو خلبان شهید حادثه هوایی اخیر در محوطه پایگاه دوم شکاری تبریز آغاز شد.

- 2000 اصله نهال به یاد خلبانان شهید سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه زاد که دوم اسفند ماه بر اثر سقوط جنگنده آموزشی جان باختند، کاشته می شود.

همقدم با پویش نهالکاری با شعار ایران سرسبز، ایران قوی ، همه باهم برای حفظ و احیای منابع طبیعی در سومین روز از هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با حضور رحیم مهردادی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، سرتیپ دوم خلبان امیر یوسفی، فرمانده پایگاه هوایی تبریز و وحید کاظم زاده، مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی جهاد میکنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در این مراسم با اهداء لوح سپاس و یادبودی به خانواده های بزرگوار دوخلبان شهید که در سانحه هوایی اخیر به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند، تقدیر و قدردانی نمود.

در لوح اهدایی مهردادی خطاب به خانواده های بزرگوار شهیدان سرهنگ خلبان صادق فلاحی و سرگرد خلبان علیرضا حنیفه زاد سلمانی آمده است: زیباترین فصل امسال را خالقان حماسه عظیم و مثال زدنی سقوط هواپیمای جنگنده پایگاه دوم شکاری تبریز رقم زدند که با صلابت، اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقاء است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 2000 اصله نهال به یاد 2 شهید خلبان نهاجا در تبریز

کاشت 2000 اصله نهال به یاد 2 شهید خلبان نهاجا در تبریز