مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-10اقتصادي

میوه های تنظیم بازار از 25 اسفندماه توزیع می شود


رییس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه کمبودی برای تامین میوه شب عید انداریم، گفت: میوه های تنظیم بازار و دولتی از 25 اسفندماه به بعد در سطح شهر توزیع خواهد شد.

- نوروزعلی اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت بازار میوه در آستانه نوروز، اظهار کرد: فعلاً بار فراوان در بازار موجود است، البته اکنون خرید میوه برای شب عید اندکی زود است.

وی با بیان اینکه اکنون خرید میوه توسط مردم برای مصرف روزانه شان است، گفت: برنامه ریزی های لازم برای ورود میوه های تنظیم بازار برای شب عید شده است، البته هنوز نرخ سیب و پرتقال دولتی مشخص نیست.

رییس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان افزود: میوه های تنظیم بازار و دولتی از 25 اسفندماه به بعد در سطح شهر توزیع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اصلا کمبود میوه و مرکبات نداریم، گفت: البته امسال کیفیت سیب آنچنان مناسب نیست و بخشی از سیب های سمیرم به دلیل شرایط آب و هوا از بین رفت.

اسماعیلی با اشارره به اینکه با ورود میوه های دولتی به بازار، قیمت پرتقال و سیب شب عید اندکی کاهش می یابد، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت انواع پرتقال بین 10 تا 15 هزار تومان، سیب بین 10 تا 18 هزار تومان، نارنگی تخم پاکستانی بین 20 تا 25 هزار تومان، کیوی بین 16 تا 25 هزار تومان، موز خارجی از 33 تا 37 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه های تنظیم بازار از 25 اسفندماه توزیع می شود

میوه های تنظیم بازار از 25 اسفندماه توزیع می شود