مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-10اقتصادي

دستگاه ها به وظایف خود در خصوص اشتغال در سراوان عمل کنند


فرماندار سراوان با بیان اینکه میزان تراکنش های مالی بالا در این شهرستان گفت: این موضوع بیانگر ضرورت جذب سرمایه گذار و هدایت سرمایه در مسیر تولید و اشتغال منطقه است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار سراوان با بیان اینکه میزان تراکنش های مالی بالا در این شهرستان گفت: این موضوع بیانگر ضرورت جذب سرمایه گذار و هدایت سرمایه در مسیر تولید و اشتغال منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ؛ سعید تجلیلی در جلسه کمیته تخصصی اشتغال شهرستان سراوان که با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، افزود: این شهرستان دارای فرصت های مناسبی برای رونق اشتغال و رونق اقتصادی است که توجه به آنها باعث جهش مثبت سراوان در حوزه اشتغال و اقتصاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: مراکز رشد و دانشگاهی شهرستان می بایست در حوزه اشتغال برای هدایت سرمایه گذاران و جذب تسهیل گر ورود پیدا کنند.

فرماندار سراوان با اشاره به اینکه خرما یکی از محصولات استراتژیک این شهرستان است، گفت: متاسفانه آنطور که باید از این ظرفیت بزرگ استفاده نشده و مغفول مانده است.

تجلیلی با هشدار به دستگاه های متولی حوزه اشتغال شهرستان، تصریح کرد: همه دستگاه ها باید به وظایف خود عمل کنند و این موضوع بطور مستمر ارزیابی و با مدیرانی که قصور بورزند ، برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها به وظایف خود در خصوص اشتغال در سراوان عمل کنند

دستگاه ها به وظایف خود در خصوص اشتغال در سراوان عمل کنند