مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 08:322022-03-10اجتماعي

هوای کرمانشاه امروز غبارآلود می شود


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به نفوذ توده گرد و خاک به جو استان، گفت: هوای استان کرمانشاه بویژه در نواحی مرزی امروز غبارآلود می شود.

- فیروز دولتشاهی در گفتگو با اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی سامانه ای ناپایدار از عصر روز گذشته وارد استان کرمانشاه شده و تا پایان هفته جو منطقه را متأثر می کند و علاوه بر افزایش دمای شبانه به تناوب بارش هایی نیز همراه با وزش باد و احتمالاً رعد و برق برای استان در پی خواهد داشت.

وی افزود: بارش ها طی ساعاتی از امروز و فردا بخصوص در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان کرمانشاه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه مذکور به دلیل همراهی با گسترش کم فشار قوی در سطح زمین و میدان های باد شدید در سطوح مختلف جو سبب خیزش توفان های گردوخاک بر فراز صحاری خشک منطقه خواهد شد.

دولتشاهی بیان کرد: پیش بینی می شود غبار ناشی از این توفان ها از امروز و به شکلی گسترده جو کشور را از سمت نوار غربی غبارآلود کند.

وی ادامه داد: غبار در اوایل وقت امروز بویژه در نواحی مرزی استان کرمانشاه غلظت بیشتری داشته و امکان وقوع دیدهای کمتر از 500 متر بسیار محتمل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کرمانشاه امروز غبارآلود می شود

هوای کرمانشاه امروز غبارآلود می شود