مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 08:222022-03-10اقتصادي

مشارکت 200 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در سیستان و بلوچستان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه آورده خیرین مدرسه ساز در استان افزایش چشم گیری داشته است، اظهار کرد: - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه آورده خیرین مدرسه ساز در استان افزایش چشم گیری داشته است، اظهار کرد: مشارکت خیرین در سال 92 یک میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که در سال 1400 از 200 میلیارد تومان گذشته است.

میثم لک زایی در حاشیه آیین امضاء تفاهم نامه احداث یک باب هنرستان فنی و حرفه ای شبانه روزی در روستای شاردر شهرستان سرباز با مشارکت خیر نیکوکار مدرسه ساز با قدردانی از مشارکت خیرین افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، برنامه های مهارت آموزی وزارت آموزش و پرورش و نیز وضعیت منطقه، ساخت هنرستان های فنی و حرفه ای در اولویت کارهای این اداره کل قرار دارد.

وی ادامه داد: ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان طی سال های اخیر با افزایش چشمگیر اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین مدرسه ساز روند مطلوبی گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در تمام نقاط استان پروژه های مدرسه سازی با سرعت در حال پیشروی است، گفت: باید بتوانیم سرانه فضای آموزشی استان را ارتقا بدهیم و هیچ دانش آموزی بخاطر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 200 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در سیستان و بلوچستان

مشارکت 200 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در سیستان و بلوچستان