مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 08:072022-03-10سياسي

کاهش تعداد زندانیان مالی در کرمانشاه


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از کاهش تعداد زندانیان مالی و محکومین قطعی به حبس در استان خبر داد و گفت: زندانی کردن افراد نباید آسان باشد.

- پرویز توسلی زاده در نشست کاهش جمعیت کیفری استان کرمانشاه با بیان اینکه حبس زدایی و تلاش در راستای کاهش آمار جمعیت کیفری زندان ها از تأکیدات رییس قوه قضاییه است، افزود: ضرورت دارد با نظارت عالی و صدور قرارهای بازداشت و بررسی پرونده های زندانیان در جهت تحقق این سیاست تلاش شود و این مهم با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه زندانی کردن افراد نباید آسان باشد، خاطرنشان کرد: زندان را باید برای مجرمین حرفه ای قرار دهیم و از زندانی کردن سایر افراد به دلیل تبعات ناشی از آن بخصوص آسیب های اجتماعی و مشکلات خانوادگی خودداری شود.

وی با اشاره به کاهش تعداد زندانیان مالی و محکومین قطعی به حبس در کرمانشاه اظهار کرد: براساس آخرین ارزیابی صورت گرفته در مجموع از نظر کاهش جمعیت کیفری جایگاه استان نسبت به دی ماه دو پله ارتقاء یافته است.

رییس کل دادگستری کرمانشاه در ادامه با ارائه آمار عملکرد بهمن ماه، اظهار کرد: در بهمن ماه 521 فقره بازدید حضوری توسط قضات از زندان انجام شده که نسبت به دی ماه 398 مورد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد زندانیان مالی در کرمانشاه

کاهش تعداد زندانیان مالی در کرمانشاه