مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 07:572022-03-10اقتصادي

چطور طی یک دهه به رشد 2 یا 4 درصد برسیم؟


دولت با سرمایه گذاری در زیرساخت ها باید کشور را از مخصمه سرمایه گذاری بیرون آورد و اگر توافقی صورت گرفت و منابع ارزی به کشور اضافه شود باید صرف سرمایه گذاری شود، - ایسنا/اصفهان یک استاد اقتصاد گفت: دولت با سرمایه گذاری در زیرساخت ها باید کشور را از مخصمه سرمایه گذاری بیرون آورد و اگر توافقی صورت گرفت و منابع ارزی به کشور اضافه شود باید صرف سرمایه گذاری شود، نه صرف منابع جاری مملکت.

مسعود نیلی شب گذشته (چهارشنبه، 18 اسفندماه) در سمینار آینده اقتصاد ایران و چالش هایتالاب گاوخونی در مسیر بی بازگشت سرمایه گذاری در سال 1401 که از سوی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه عوامل متعددی در شکل دادن به آینده نقش دارند و من در این سمینار تنها موضوع سرمایه گذاری را انتخاب کرده ام، اظهار کرد: برآیند آنچه در اقتصادی در جهت مثبت و سازنده اتفاق می افتد، رشد اقتصادی است.

وی تصریح کرد: البته رشد اقتصادی باید در یک دوره طولانی مدت اتفاق افتد تا در جهت رفاه مردم حرکت کند و به نوعی هر هدف که برای رفاه مردم مدنظر ما است، همچون بهبود فقر و .

منوط به رشد اقتصادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه رشد اقتصادی یک پدیده طولانی مدت است، گفت: رشد اقتصادی به رشد بهره وری و عوامل تولید برمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور طی یک دهه به رشد 2 یا 4 درصد برسیم؟

چطور طی یک دهه به رشد 2 یا 4 درصد برسیم؟