مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 02:172022-03-09سياسي

جهاد تبیین نیازمند تشکیل جبهه است/ لزوم رعایت اخلاق


سخنگو و معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی کشور با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق در عرصه جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین نیازمند تشکیل جبهه است.

- ، امیر خوراکیان عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی بررسی نقش رسانه در جهاد تبیین اظهار داشت: در شرایط کنونی به منظور خنثی کردن طرح های جامعه ستیز باید رسانه ها و فضای مجازی و صدا و سیما به خوبی نقش آفرینی کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی کشور تاکید کرد: بسترهای فضای مجازی تحت کنترل و طراحی جهان غرب است و طراحان آن حتی از بیان برخی نام ها در این فضا هراس دارند.

وی افزود: صدا و سیما می تواند با همراهی دیگر رسانه های متعهد در جریان معرفی جریان جهاد تبیین و بیان ابعاد مختلف این جهاد به جامعه مخاطب، نقش اساسی و اثرگذاری را ایفا کند.

خوراکیان افزود: جنگ رسانه ای در شرایط شکل گرفته است که غرب تمام توان خود را به کار گرفته است تا با القای فضایی یاس آلود، امید و هویت کشورهای اسلامی را تحت الشعاع دیدگاه های خود قرار دهد.

سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین یک فرضیه فوری و قطعی و عمومی است.

مهدی حیدری افزود: هویت محوری و عدالت گستری اصلی ترین سیاست کلی صدا و سیما است و رسانه استانی به عنوان زبان مردم و آینه تمام نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین نیازمند تشکیل جبهه است/ لزوم رعایت اخلاق

جهاد تبیین نیازمند تشکیل جبهه است/ لزوم رعایت اخلاق