مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 22:322022-03-09سياسي

تصرفات غیر قانونی حیات پارک ملی بوجاق را به مخاطره انداخته است


به گفته معاون پیشگیری و وقوع از جرم دادگستری گیلان ورود شیرابه پسماندها، برداشت شن و ماسه، تصرفات غیر قانونی و صیدهای بی رویه حیات پارک ملی بوجاق را به مخاطره انداخته و زیبایی آن را تحت الشعاع قرار داده و دستگاه قضایی به دنبال حل این مشکل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، جان احمد آقایی امروز در حاشیه بازدید از مجتمع مسکونی که به صورت غیر قانونی ساخته شده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمین این مجتمع، اراضی کشاورزی بوده که به صورت غیر قانونی تغییر کاربری داده شده و علی رغم تذکرات دستگاه قضایی و پلمپ کردن ساختمان، سازنده با تمرد از قانون پلمپ را شکسته و به ادامه ساخت وساز مبادرت کرده است.

  وی با بیان اینکه رای تخریب این مجتمع صادر شده است و باید در اسرع وقت اجرایی شود، افزود: خریداران واحدهای مجتمع می توانند از مسیر قانونی حقوق خود را مطالبه نمایند.

  معاون پیشگیری و وقوع از جرم دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه کاربری این زمین، کشاورزی است، بیان کرد: پس از تخریب، باید تمامی آثار ساخت وساز مرتفع شده و زمین به وضعیت اولیه خود بازگردد.

  آقایی یکی دیگر از مشکلات کیاشهر را مساله پسماند و زباله این بخش عنوان کرد و گفت: طرح تفکیک زباله از مبدا با استفاده از ظرفیت مدیران محلی مانند دهیاران و اعضای شوراها در شهر های کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصرفات غیر قانونی حیات پارک ملی بوجاق را به مخاطره انداخته است

تصرفات غیر قانونی حیات پارک ملی بوجاق را به مخاطره انداخته است