مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 21:522022-03-09سياسي

قدردانی رییس جهاد دانشگاهی کرمان از فعالیت های سپاه


به مناسبت هفته پاسدار، رییس جهاد دانشگاهی کرمان با فرمانده سپاه ثارالله استان دیدار و از فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

- رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان به همراه معاونان این نهاد امروز 18 اسفندماه و به مناسبت هفته پاسدار، با حضور در سپاه ثارالله کرمان با فرمانده سپاه ثارالله استان دیدار کردند.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه خدمات سپاه وظیفه نیست بلکه رسالت سپاه است، گفت: بر اساس رسالت و قانون، سپاه عباس انقلاب است.

وی با بیان اینکه بنیان سپاه در عاشورا گذاشته شد و در سال 1357 به دست امام راحل ظهور کرد، ادامه داد: امام خمینی سالروز ولادت بقای دین خدا امام حسین(ع) را روز پاسدار نام گذاری می کند که این فلسفه سپاه را نشان می دهد.

سردار معروفی با بیان اینکه سپاه اگر بخواهد کار حسینی انجام دهد باید مولفه های عباس(ع) در وجود آن نهادینه شود، افزود: بصیرت، وفا و ادب از جمله این مولفه ها است که خروجی آن امروز حاج قاسم است و امروز در تعریف سپاه می گوییم سپاه یعنی شهید سلیمانی، شهید سلیمانی یعنی سپاه که نه جاه طلب است و نه فرصت طلب، یک وظیفه ذاتی و یک رسالت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی رییس جهاد دانشگاهی کرمان از فعالیت های سپاه

قدردانی رییس جهاد دانشگاهی کرمان از فعالیت های سپاه