مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 21:472022-03-09حوادث

افزایش 24درصدی کشفیات مواد مخدر در آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: سال گذسته افزایش 24درصدی در کشف مواد مخدر در استان اتفاق افتاده است و به میزان 13 و نیم تن مواد مخدر کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه کمیته حقوقی و قضایی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه سال گذشته افزایش 24 درصدی در کشف مواد مخدر در استان اتفاق افتاده است و به میزان 13 و نیم تن مواد مخدر کشف شده است، اظهار داشت: مبارزه جدی و بی امان با سوداگران مرگ و پدیده شوم و خانمان سوز مواد مخدر ادامه دارد.

  عتباتی افزود: تهدیداتی که مواد مخدر برای خانواده ها و جامعه دارد بر هیچکس پوشیده نیست لذا تلاش در راه مبارزه با موادمخدر کاری جهادی و ارزشمند است.

عتباتی افزود بحث مواد مخدر و ورود آن به کشور یقیناً یکی از حربه های دشمن برای سست کردن جوانان ما و فروپاشی بنیان خانواده ها و ضربه زدن به پیکره جامعه و  نظام اسلامی  هست.

عتباتی در ادامه بیان داشت: کمیته هایی که در زمینه مبارزه با مواد مخدر فعالیت می کنند باید فعالتر، پویاتر علمی و فنی تر شوند تا عرصه به قاچاقچیان تنگ شود.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: مجموعه قضایی مکمل زحمات عزیزان انتظامی و امنیتی در همه مراحل از گشت، تعقیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 24درصدی کشفیات مواد مخدر در آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته

افزایش 24درصدی کشفیات مواد مخدر در آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته