مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 19:472022-03-09دانش

الزام دانشگاه ها برای برگزاری حضوری امتحانات دانشجویان


معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه برنامه ریزی در دانشگاه ها باید به گونه ای باشد که امتحانات پایان ترم به صورت حضوری برگزار شود، گفت: - معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه برنامه ریزی در دانشگاه ها باید به گونه ای باشد که امتحانات پایان ترم به صورت حضوری برگزار شود، گفت: در این راستا می توان بازه امتحانات را طولانی کنیم و یا از امکانات سایر دانشگاه ها بهره بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خاکی صدیق در نشست هم اندیشی رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اظهار کرد: با توجه به اپیدمی سویه امیکرون وقفه جدی در دانشگاه ها اتفاق افتاد که امیدواریم در سال آتی کلاس های دانشگاه ها را به صورت حضوری برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی در دانشگاه ها باید به گونه ای باشد که امتحانات پایان ترم به صورت حضوری برگزار شود؛ در این راستا می توان بازه امتحانات را طولانی کنیم و یا به با بهره مندی از امکانات سایر دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و موسسات دیگر هماهنگی انجام گیرد که دانشجویان غیر بومی در نزدیک ترین محل زندگی امتحان دهند.

معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه حضور اعضای هیئت علمی در دانشگاه ها همواره مورد تأکید وزیر علوم بوده است اظهار داشت: باید برای این موضوع برنامه داشته باشیم تا شاهد حضور همه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام دانشگاه ها برای برگزاری حضوری امتحانات دانشجویان

الزام دانشگاه ها برای برگزاری حضوری امتحانات دانشجویان