مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 19:322022-03-09پزشكي

واگذاری سهمیه دستیاران بومی به دانشگاه های علوم پزشکی


معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از واگذاری سهمیه دستیاران بومی به دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

- ابوالفضل باقری فرد، امروز چهارشنبه 18 اسفند در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: تقویت مراکز آموزش سلامت نیز از برنامه های وزارت بهداشت است تا آموزش را از بیمارستان به این مراکز ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند، وی بیان کرد: افزایش ظرفیت پزشکی به مناطق محروم اختصاص یافته و در سهمیه آزاد ظرفیت اضافه نمی شود معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مهمترین رکن دانشگاه آموزش است، یادآور شد: اگر آموزش از دانشگاه جدا شود، تبدیل به موسسه و سازمان می شود و اگر آموزش نتواند پاسخگوی نیازهای جامعه باشد، با چالش روبرو خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه بدون حضور اعضای هیات علمی راه به جایی نخواهد برد، افزود: باید شرایط ماندگاری و خدمت در مناطق محروم فراهم شود و مهمترین اقدام برای این کار سیستم پرداخت است.

باقری فرد با بیان اینکه مراحل کارشناسی برنامه آموزش سلامت معنوی در حال انجام است، تصریح کرد: با توجه به انتظارات بیان شده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه، این مشکلات از طریق مکاتبات رییس دانشگاه و معاون آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری سهمیه دستیاران بومی به دانشگاه های علوم پزشکی

واگذاری سهمیه دستیاران بومی به دانشگاه های علوم پزشکی