مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 19:072022-03-09بين الملل

واکنش منفی گروه های مقاومت فلسطین به استقبال ترکیه از رییس اسراییل


دو جنبش مقاومت حماس و جهاد اسلامی فلسطین به سفر اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی به ترکیه بنا به دعوت رسمی رجب طیب اردوغان واکنش نشان دادند.

- دو جنبش مقاومت حماس و جهاد اسلامی فلسطین به سفر اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی به ترکیه بنا به دعوت رسمی رجب طیب اردوغان واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد: ما مجددا بر مواضع اصولی خود در مخالفت با هرگونه برقراری روابط با دشمن تأکید می کنیم .

در این بیانیه آمده است: ما بار دیگر بر مخالف خود با داشتن هرگونه ارتباط با رژیم اشغالگر صهیونیستی تأکید می کنیم و خواهان حمایت بیشتر از مردم خود برای پایان دادن به اشغالگری و احیای حقوق ملی خود هستیم .

جنبش حماس سفر مسؤولان اسراییلی به کشورهای اسلامی و عربی که آخرین نمونه آن سفر اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی به برخی کشورهای منطقه بود را با نگرانی زیادی دنبال می کند.

حماس افزود: ما این سفرها به کشورهای اسلامی و عربی را که عمق استراتژیک ملت فلسطین و قضیه عادلانه آن است، مایه تاسف می دانیم.

جنبش مقاومت فلسطین تصریح کرد: همچنین بار دیگر موضع اصولی خود را در مخالفت با هرگونه رابطه با دشمن صهیونیستی که مقدسات ما را هتک حرمت کرده، به دنبال یهودی سازی قدس و مسجد الاقصی است، به محاصره ساکنان غزه و تجاوزات علیه آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش منفی گروه های مقاومت فلسطین به استقبال ترکیه از رییس اسراییل

واکنش منفی گروه های مقاومت فلسطین به استقبال ترکیه از رییس اسراییل