مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 18:172022-03-09فرهنگي

آیین نامه صندوق هنر اصلاح می شود/بررسی تسهیل صدور هنرکارت


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به بررسی آیین نامه صندوق هنر توسط هیئت مدیره این صندوق، گفت: دریافت هنرکارت مطابق تخصصی و تسهیل می شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به بررسی آیین نامه صندوق هنر توسط هیئت مدیره این صندوق، گفت: دریافت هنرکارت مطابق تخصصی و تسهیل می شود.

دکتر محمد رعیت عصر امروز در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر شهرستان آزادشهر با اشاره به اینکه آمده ایم تا پای حرف و درد دل شما بنشینیم، اظهار کرد: این هفتمین نشست صمیمی با هنرمندان و اهالی رسانه شهرهای استان است که در طول 50 روز دوره مدیریت بنده در اداره کل ارشاد گلستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اولویت دولت مردمی در بحث فرهنگ و هنر استان گلستان تکمیل پروژهای هنری است، افزود: در سفر ریاست جمهوری یک هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژهای هنری استان گلستان اختصاص یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ادامه داد: 70 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های کردکوی و آزادشهر توسط هیات دولت مصوب شده که در بازه زمانی دو ساله افتتاح می چَشود.

رعیت در پاسخ به مطالبات هنرمندان و اصحاب رسانه شهرستان آزادشهر، افزود: در جلسات با استاندار و مجموعه مدیران استان قطعا این مطالبات مهم و دق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه صندوق هنر اصلاح می شود/بررسی تسهیل صدور هنرکارت

آیین نامه صندوق هنر اصلاح می شود/بررسی تسهیل صدور هنرکارت