مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 17:572022-03-09سياسي

اقدام عملی دادگستری استان تهران برای صیانت از اراضی ملی، دولتی و عمومی


رییس کل دادگستری استان تهران با صدور بخشنامه ای در راستای اجرای دستورات و تاکیدات اخیر رییس قوه قضاییه مبنی بر صیانت از اراضی ملی، دولتی و عمومی به روسای حوزه های قضایی ماموریت داد تا دلایل و علل عدم صدور اسناد تک برگ در خصوص اراضی دولتی احصاء شود.

- رییس کل دادگستری استان تهران با صدور بخشنامه ای در راستای اجرای دستورات و تاکیدات اخیر رییس قوه قضاییه مبنی بر صیانت از اراضی ملی، دولتی و عمومی به روسای حوزه های قضایی ماموریت داد تا دلایل و علل عدم صدور اسناد تک برگ در خصوص اراضی دولتی احصاء شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القاصی در راستای اجرای دستورات و تاکیدات اخیر ریاست قوه قضاییه مبنی بر صیانت از اراضی ملی، دولتی و عمومی از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی، بخشنامه ای خطاب به روسای حوزه های قضایی استان تهران صادر کرد.

القاصی با اشاره به تاکیدات و دستورات رییس عدلیه مبنی بر اهتمام ویژه نسبت به صیانت از اراضی ملی، دولتی و عمومی و برخورد بدون اغماض با سودجویان و سوداگران اظهار کرد: حراست از اراضی ملی، دولتی و عمومی به ویژه در دوره تحول و تعالی از سیاست های اصلی دستگاه قضایی محسوب می شود و ریاست قوه قضاییه نیز نسبت به این مقوله تاکیدات و اهتمام ویژه ای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام عملی دادگستری استان تهران برای صیانت از اراضی ملی، دولتی و عمومی

اقدام عملی دادگستری استان تهران برای صیانت از اراضی ملی، دولتی و عمومی