مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 17:422022-03-09سياسي

زبان هنر در انتقال سبک زندگی شهدا به نسل جدید موثر است


شهدای بزرگی چون سردار شهید مهدی باکری سبک زندگی خاصی داشته اند با زبان هنر بیش تر می توان این نوع سبک زندگی را ترویج و به نسل حاضر و نسل های آینده انتقال داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل اظهار کرد: مسیر ایثار و شهادت خود سبک زندگی خاصی است که باید تبیین شود؛ شهدای بزرگی چون سردار شهید مهدی باکری سبک زندگی خاصی داشته اند با زبان هنر بیش تر می توان این نوع سبک زندگی را ترویج و به نسل حاضر و نسل های آینده انتقال داد .

وی افزود: نمادهای فرهنگ ایثار و شهادت باید در فضای زندگی مردم دیده شوند و در این زمینه انجام کار فرهنگی اهمیت دارد تا در فکر و باورهای انسان ها اثرگذاری داشته باشد که این کارها باید از آموزش وپرورش و دانشگاه ها آغاز و سبک زندگی شهدا شناسانده شود.

اهمیت تولید محتوا درباره سبک زندگی شهدا استاندار اردبیل تصریح کرد: تولید محتوا درباره سبک زندگی شهدا و انتقال آن به نسل های بعدی، کار با ارزش و مهمی است.

   عاملی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا ضمن حفظ و نگهداری از نمادهای ایثار و شهادت و تابلوهای مزین به تصاویر شهدا در سطح شهر و اماکن مختلف، باید کارهای فاخر و اثربخشی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان هنر در انتقال سبک زندگی شهدا به نسل جدید موثر است

زبان هنر در انتقال سبک زندگی شهدا به نسل جدید موثر است