مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 17:372022-03-09سياسي

فرار از خانه و اقدام به خودکشی؛ دو آسیب پرتکرار بانوان خراسان جنوبی


رییس کمیسیون بانوان و خانواده مجمع بسیجیان خراسان جنوبی گفت: در حوزه آسیب های اجتماعی زنان دو موضوعی که ذهن را درگیرد می کند میزان فرار از منزل و اقدام به خودکشی در استان بود که در سال 1401 باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

- فرار از خانه و اقدام به خودکشی؛ دو آسیب پرتکرار بانوان خراسان جنوبی ایسنا/خراسان جنوبی رییس کمیسیون بانوان و خانواده مجمع بسیجیان خراسان جنوبی گفت: در حوزه آسیب های اجتماعی زنان دو موضوعی که ذهن را درگیرد می کند میزان فرار از منزل و اقدام به خودکشی در استان بود که در سال 1401 باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

فرشته اسدزاده، امروز چهارشنبه 18 اسفند در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان خراسان جنوبی با اشاره به خانواده در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: مسئولیت پذیری زنان در گام دوم انقلاب باید همراه با روحیه و کار جهادی باشد تا بتواند تحقق آرمان های انقلاب را سرعت ببخشند و برخی کاستی ها را به سرعت رفع کنند؛ که در غیر این صورت این بار سنگین به مقصد نمی رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کمیسیون بانوان و خانواده مجمع بسیجیان خراسان جنوبی گفت: سه مولفه نرخ مشارکت اقتصادی، نرخ بیکاری زنان 15 تا 29ساله و نرخ اشتغال را به عنوان نگاه مان در سال 1401 در نظر گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار از خانه و اقدام به خودکشی؛ دو آسیب پرتکرار بانوان خراسان جنوبی

فرار از خانه و اقدام به خودکشی؛ دو آسیب پرتکرار بانوان خراسان جنوبی