مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 17:272022-03-09فرهنگي

حراج آثار گرانترین هنرمند زنده جهان و معروف ترین هنرمند ناشناس


مهمترین آثار این حراجی از 14 تا 16 مارس (23 تا 25 اسفند) در گالری های جولینز آکشنز در بورلی هیلز برای عموم به نمایش گذاشته می شود.

- مهمترین آثار این حراجی از 14 تا 16 مارس (23 تا 25 اسفند) در گالری های جولینز آکشنز در بورلی هیلز برای عموم به نمایش گذاشته می شود.

مجموعه ای از 50 اثر برخی از مشهورترین هنرمندان جهان از بنکسی و دیوید هاکنی گرفته تا شپرد فری و دامین هرست هفته آینده در آمریکا به حراج گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی بارونز، مهمترین اثر این حراج که روز 16 مارس (چهارشنبه، 25 اسفند 1400) توسط جولینز آکشنز برپا می شود، نقاشی بمباران انگلستان میانه (Bomb Middle England) اثر بنکسی است.

این دیوارنگاره تصویر گروهی از زنان سالمند را نشان می دهد که به جای توپ با بمب روی چمن بولینگ بازی می کنند؛ ارزش تخمینی این اثر چیزی در حدود 200 تا 400 هزار دلار برآورد شده است.

از دیگر آثار مهم این حراجی می توان به نقاشی زیبا (Beautiful, Struggling to Consume and Times to Overwhelm Potential Painting) با ارزش تخمینی 100 تا 200 هزار دلار، چاپ نسخه محدود کلاه پاناما (Panama Hat) از هاکنی به ارزش تخمینی 30 هزار دلار و نسخه امضا شده از نقاشی باراک اوباما (امید) (Barack Obama (Hope) ) اثر فری به ارزش تخمینی 10 هزار دلار اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراج آثار گرانترین هنرمند زنده جهان و معروف ترین هنرمند ناشناس

حراج آثار گرانترین هنرمند زنده جهان و معروف ترین هنرمند ناشناس