مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 17:122022-03-09اقتصادي

راه اندازی کمیته مشاغل خانگی ذیل کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز


رییس جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: رویکرد متفاوت و نگاه ویژه بخش خصوصی به مشاغل خانگی در سالیان اخیر زمینه را برای شکوفایی و توسعه اقتصادی در تمام سطوح به خصوص مشاغل خرد فراهم کرده است.

- ایسنا/البرز رییس جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: رویکرد متفاوت و نگاه ویژه بخش خصوصی به مشاغل خانگی در سالیان اخیر زمینه را برای شکوفایی و توسعه اقتصادی در تمام سطوح به خصوص مشاغل خرد فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا فیروزی در هجدهمین نشست کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز که با حضور رییس و اعضای کمیسیون مربوطه برگزار شد، اظهار کرد: در سالیان اخیر شاهد حرکت جدیدی از سوی بخش خصوصی با نگاه ویژه به مشاغل خانگی بودیم که این رویکرد متفاوت می تواند به توسعه اقتصادی در بخش مشاغل خرد منجر شود.

وی با بیان اینکه تدوین و تنظیم طرح مشاغل خانگی برای اولین بار در کشور در دهه 80 به همت جهاد دانشگاهی وقت کرج آغاز و در هیات دولت مصوب شد، گفت: ابلاغ این طرح به نهادهای مربوطه در سال 89 انجام شده و از آن پس دستگاه های متولی از جمله سازمان صمت، اداره کل میراث فرهنگی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاد کشاورزی فعالیت را دنبال کردند.

رییس جهاد دانشگاهی استان البرز با اشاره به تحول ایجاد شده در نحوه اجرای این طرح افزود: در حوزه مشاغل خانگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمیته مشاغل خانگی ذیل کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز

راه اندازی کمیته مشاغل خانگی ذیل کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز