مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-09سياسي

تدوین طرح مقابله با فساد و قانون گریزی در ادارات خراسان جنوبی


رییس سابق مجمع بسیجیان خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله یابی مقدم بر حل مسئله است، گفت: طرحی برای مقابله با فساد و قانون گریزی در برخی ادارات آماده کرده ایم که بستر اجرای آن از طریق ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی استان دنبال می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سابق مجمع بسیجیان خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله یابی مقدم بر حل مسئله است، گفت: طرحی برای مقابله با فساد و قانون گریزی در برخی ادارات آماده کرده ایم که بستر اجرای آن از طریق ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی استان دنبال می شود.

ابوالفضل نوفرستی، امروز چهارشنبه 18 اسفند در مراسم اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان که در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: در ادبیات مدیریت هیئت های اندیشه ورز بعد از قوه مجریه، مقننه و قضاییه به عنوان قوه چهارم مطرح هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سابق مجمع بسیجیان خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله یابی مقدم بر حل مسئله است، افزود: امیدواریم هیئت های اندیشه ورز با توجه به فرمایشات رهبری و هماهنگی بین قوای سه گانه دوران پیشرو به نفع مردم و مطلومان عالم رقم بخورد.

وی با اشاره به فعالیت هیئت های اندیشه ورز بسیج در سطح استان، افزود: مقام معظم رهبری می فرماید: بسیج به هیئت های اندیشه ورز نیاز دارد یکی در رأس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح مقابله با فساد و قانون گریزی در ادارات خراسان جنوبی

تدوین طرح مقابله با فساد و قانون گریزی در ادارات خراسان جنوبی