مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-09سياسي

برگزاری جلسه شورای عالی علمی دائرهالمعارف بزرگ اسلامی پس از 2 سال


نخستین جلسه شورای عالی علمی مرکز دائرهالمعارف بزرگ اسلامی (مرکز پژوهش های ایرانی و اسلامی)، پس از دو سال وقفه، برگزار شد.

- نخستین جلسه شورای عالی علمی مرکز دائرهالمعارف بزرگ اسلامی (مرکز پژوهش های ایرانی و اسلامی)، پس از دو سال وقفه، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی، نخستین جلسه شورای عالی علمی مرکز دائرهالمعارف بزرگ اسلامی (مرکز پژوهش های ایرانی و اسلامی)، پس از دو سال وقفه، که ویروس عالم گیر کرونا سبب شده بود، در آخرین روزهای سده چهاردهم خورشیدی، عصر سه شنبه، هفدهم اسفند برگزار شد.

در این جلسه، کاظم موسوی بجنوردی، رییس مرکز، با یادکرد اعضای فقید این نهاد پژوهشی خصوصاً آذرتاش آذرنوش که در سال جاری دار فانی را وداع گفت، از همه پژوهشگران مرکز که در این دو سال دشوار کرونایی، کار مدخل نگاری را پیش بردند، قدردانی کرد.

او همچنین در صحبت های خود، از انتشار برخط (آن لاین) تمامیِ مداخل نوشته و نهایی شده جلدهای پیش رو به ویژه جلد 25، تا پیش از انتشار نسخه چاپی، از فروردین 1401 خبر داد.

در این نشست، افزون بر فاطمه لاجوردی، دبیر شورا، که گزارش مفصلی از فعالیت های مرکز در دو سال گذشته بیان کرد، احمد مسجدجامعی، قائم مقام، علی بهرامیان، معاون علمی و برخی از اعضای شورای عالی علمی همچون فتح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه شورای عالی علمی دائرهالمعارف بزرگ اسلامی پس از 2 سال

برگزاری جلسه شورای عالی علمی دائرهالمعارف بزرگ اسلامی پس از 2 سال