مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-09پزشكي

انجام بیش از 12000 عمل جراحی در بیمارستان کوثر سنندج


12 هزار و 954 عمل جراحی مختلف از ابتدای امسال تاکنون در این مرکز درمانی انجام شده است.

- ایسنا/کردستان رییس بیمارستان کوثر سنندج گفت: 12 هزار و 954 عمل جراحی مختلف از ابتدای امسال تاکنون در این مرکز درمانی انجام شده است.

بابک قطبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مجاورت مجموعه بخش های ICU در بیمارستان کوثر، 17 اتاق عمل مجهز به تجهیزات پیشرفته، به عنوان یک بخش فوق تخصصی با کادری مجرب، انواع جراحی های تخصصی و فوق تخصصی چشم، سرطان، توراکس، عروق، جراحی عمومی، جراحی های ترمیمی و زیبایی، ارتوپدی، ارولوژی، جراحی مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی و جراحی فک و صورت را پوشش می دهد.

وی اضافه کرد: تخت های تمام اتوماتیک، تجهیزات مدرن جراحی، ماشین های پیشرفته بیهوشی، مانیتورینگ نصب شده روی ستون های سقفی، عدم وجود سیم کشی روی زمین از جمله امکانات همراه با استانداردهای روز جهانی، که در این اتاق عمل ها به کار رفته و قابلیت جابجایی در اطراف بیمار، سهولت در انجام پروسیجرها و جلوگیری از انتقال آلودگی را تضمین می نمایند.

رییس بیمارستان کوثر سنندج، ادامه داد: اتاق های عمل این بیمارستان با ابزارهای مدرن همانند، میکروسکوپ های تخصصی مختلف اعمال جراحی ، اندوسکوپی گوش و حلق و بینی، جراحی چشم، فیکو، دستگاه لیزر سنگ شکن، سیتسکوپی و نیز آرتروسکوپی و ارتوپد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 12000 عمل جراحی در بیمارستان کوثر سنندج

انجام بیش از 12000 عمل جراحی در بیمارستان کوثر سنندج