مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-09سياسي

معرفی برگزیدگان جشنواره کتاب دفاع مقدس/ کارگر: به عزت و اقتدار ملی بیشتر توجه کنید


مراسم نوزدهمین جشنواره کتاب دفاع مقدس ظهر امروز در سالن خلیج فارس باغ موزه ملی انقلاب اسلامی برگزار شد و از برگزیدگان بهترین کتاب دفاع مقدس تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره کتاب دفاع مقدس صبح امروز با حضور سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر ارشاد، برگزیدگان آثار و جمعی از نویسندگان در باغ موزه ملی دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم سردار کارگر ضمن گرامیداشت سالروز عملیات های بدر و خیبر و شهیدان باکری و همت با اشاره به اینکه شعار انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی بوده است، گفت: در طول 43 سال گذشته کارهای بزرگی در حوزه ادبیات و به ویژه ادبیات انقلاب اسلامی انجام شده است که لازم است در این راستا به دو مقوله عزت ملی و اقتدار ملی توجه بیشتری شود.

 وی افزود: اقتدار ملی فقط شامل اقتدار نظامی نیست بلکه در همه حوزه ها به ویژه اقتصادی، علمی و فرهنگی باید مقتدر شویم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس، رهبری امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مردم مهمترین عناصر در موضوع عزت ملی هستند خاطر نشان کرد: یکی از ابعاد جهاد تبیین در کتاب نمود پیدا می کند به ویژه شعر و داستان که از مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان جشنواره کتاب دفاع مقدس/ کارگر: به عزت و اقتدار ملی بیشتر توجه کنید

معرفی برگزیدگان جشنواره کتاب دفاع مقدس/ کارگر: به عزت و اقتدار ملی بیشتر توجه کنید