مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-09سياسي

خوشامدگویی تهران به نوزادان تازه متولد شده با کاشت نهال


مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری پویش نفس های تازه شهر در سطح محله های پایتخت خبر داد و گفت: این پویش با شعار هر نوزاد یک درخت ویژه نوزادان تهرانی برگزار می شود.

- ، مریم اردبیلی با بیان اینکه پویش نفس های تازه شهر 15 اسفند لغایت 15 اردیبهشت ماه برگزار می شود، گفت: این پویش با همکاری و مشارکت سازمان فضای سبز و بوستان ها و ستاد راهبری مشارکت های محلات شهر تهران در سطح محله های پایتخت اجرا می شود.

به گفته مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، در این برنامه خانواده نوزادان تهرانی که توسط بانوان کارگروه سبک زندگی و خانواده (تسنیم) شناسایی شده اند و فضای کاشت نهال برای آنان در بوستان های محلی یا بزرگ و کمربند سبز تهران فراهم است، با هماهنگی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران و ادارات فضای سبز مناطق 22 گانه اقدام به کاشت نهال خواهند کرد.

همچنین مراسم افتتاحیه پویش نفس های تازه شهر روز شنبه 21 اسفندماه با مشارکت مناطق 22، 21 و 5 به میزبانی منطقه 22 در پهنه غربی بوستان چیتگر برای غرس 50 درخت به نام نوزادان مشمول طرح برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهروندان می توانند با مراجعه به ادارات بانوان مناطق یا سراهای محله ها ضمن مشارکت در این پویش تصاویر غرس نهال را با #نفسهایتازه_شهر در فضای مجازی منتشر کنند، گفت: بهار فصل رویش، سرزند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشامدگویی تهران به نوزادان تازه متولد شده با کاشت نهال

خوشامدگویی تهران به نوزادان تازه متولد شده با کاشت نهال