مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-09سياسي

دومین همایش ملی آسیب شناسی روانی در اردبیل برگزار شد


دومین همایش ملی آسیب شناسی روانی با پذیرش 380 مقاله در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

- داود سیف زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی 18 اسفند در این همایش حضوری و مجازی گفت: آسیب های روانی در روزگار امروز، زندگی همه افراد را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی با بیان اینکه آسیب هایی مثل استرس و اضطراب به نوعی زندگی همه افراد را تهدید می کند، تصریح کرد: آسیب های روانی منجر به آسیب های اجتماعی در زندگی می شود.

سیف زاده با بیان اینکه باید به مقوله آسیب های روانی نگاه علمی داشته و از نگاه عوامانه و ساده انگاری دوری کنیم، تشریح کرد: ساده انگاری و پنهان کاری آمارها چالش های پیشروی درمان آسیب های اجتماعی است.

محمد نریمانی رییس دومین همایش ملی آسیب شناسی روانی و رییس دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: بیش از 400 مقاله به این همایش ارسال شده بود که حدود 380 مقاله پذیرفته شدند.

وی با بیان اینکه 18 مقاله در 3 پنل تخصصی ارائه خواهند شد، بیان کرد: مقالات برتر هم در مجله آسیب شناسی روانی منتشر خواهد شد.

نیلوفر میکاییلی عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی و سخنران کلیدی این همایش هم گفت: هر حادثه آسیب زا قابلیت تبدیل به تهدید را دارد اما در بطن خود می تواند ارزشمند هم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش ملی آسیب شناسی روانی در اردبیل برگزار شد

دومین همایش ملی آسیب شناسی روانی در اردبیل برگزار شد