مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-09اقتصادي

معرفی 26 فرصت سرمایه گذاری در بخش گردشگری البرز


معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی البرز بر ضرورت تعامل بخش خصوصی با نهادهای دولتی در حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید دوستانی در هجدهمین و آخرین نشست کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز بیان کرد: جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه گردشگری البرز از جمله اقداماتی است که به جد پیگیر آن هستیم.

وی با اشاره به خدمات شایسته کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز اظهار کرد: ایجاد ارتباط سازنده و منسجم و نیز تعامل بخش خصوصی با نهادهای دولتی از جمله میراث فرهنگی به ویژه در حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی ستودنی و قابل تقدیر است.

معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز افزود: چشم انداز گردشگری استان در سال آتی فراهم کردن شرایط برای جذب سرمایه گذار جدید و جلوگیری از خروج آنها از استان و در عین حال همراه کردن شرکای خارجی به منظور توسعه مجموعه های تفریحی و اقامتی است.

دوستانی عنوان کرد: در حال حاضر در سطح استان 35 پروژه فعال سرمایه گذاری شامل مواردی از قبیل هتل، مراکز اقامتی و پذیرایی، سفره خانه و غیره در دست اقدام قرار داشته و توجیه اقتصادی طرح های سرمایه گذاری و روشنگری از مهم ترین اهدافی است که از سوی معاونت مربوطه در اداره کل میراث فرهنگی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 26 فرصت سرمایه گذاری در بخش گردشگری البرز

معرفی 26 فرصت سرمایه گذاری در بخش گردشگری البرز