مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-09اجتماعي

خوشامدگویی به نوزادان تهرانی در پویش نفس های تازه شهر


مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: شروع بهار نمادی برای حیات دوباره و تولد هر نوزاد نویدبخش حضور یک شهروند جدید در شهر است که در همین راستا پویش نفس های تازه شهر بهانه خوبی برای گرامیداشت حضور شهروندان جدید پایتخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری پویش نفس های تازه شهر در سطح محله های پایتخت خبر داد و گفت: همزمان با اجرای برنامه های استقبال از بهار، این پویش با شعار (هر نوزاد یک درخت) ویژه نوزادان تهرانی متولد دی ماه 1400 لغایت فروردین 1401 برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مریم اردبیلی با اعلام اینکه پویش نفس های تازه شهر 15 اسفند لغایت 15 اردیبهشت ماه، برگزار می شود تصریح کرد: این پویش با همکاری و مشارکت سازمان فضای سبز و بوستان ها و ستاد راهبری مشارکت های محلات شهر تهران در سطح محله های پایتخت اجرا می شود.

به گفته وی، در این برنامه خانواده نوزادان تهرانی که توسط بانوان کارگروه سبک زندگی و خانواده( تسنیم) شناسایی شده اند و فضای کاشت نهال برای آنان در بوستان های محلی یا بزرگ و کمربند سبز تهران فراهم است، با هماهنگی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران و ادارات فضای سبز مناطق 22گانه اقدام به کاشت نهال خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشامدگویی به نوزادان تهرانی در پویش نفس های تازه شهر

خوشامدگویی به نوزادان تهرانی در پویش نفس های تازه شهر