مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-09اجتماعي

برف و باران و توفان گردوخاک غرب و شرق اصفهان را فرامی گیرد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: برف و باران و توفان گردوخاک، غرب و شرق اصفهان را در 72 ساعت آینده فرا می گیرد.

- اظهار داشت: با نفوذ سامانه ناپایدار بارشی از شامگاه امروز چهارشنبه به غرب استان، افزایش ابر و بارش باران پراکنده پیش بینی می شود که به تدریج روزهای پنجشنبه و جمعه غرب و جنوب اصفهان و سپس سایر مناطق را در بر می گیرد.

او با بیان اینکه بارش ها به صورت برف و باران است، افزود: از فردا وزش باد شدید تا شدید و گاهی توفان لحظه ای پدیده غالب استان است که در شرق و شمال استان با خیزش گرد و خاک محلی و کاهش دید همراه است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه ناپایداری های جوی تا روز شنبه 21 اسفند در سطح استان ادامه خواهد داشت به افزایش سه تا پنج درجه ای دما در 24 ساعت آینده اشاره کرد و گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 22 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هفت درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

علی عسگریان اضافه کرد: میمه و بویین و میاندشت با دمای یک درجه سانتیگراد بالای صفر و خوروبیابانک با دمای 26 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران و توفان گردوخاک غرب و شرق اصفهان را فرامی گیرد

برف و باران و توفان گردوخاک غرب و شرق اصفهان را فرامی گیرد