مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-09سياسي

اجرای طرح تربیت واسطین ازدواج دانشجویی در دانشگاهها


مدیر مرکز خانواده و ازدواج نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: برنامه تربیت واسطین ازدواج با توجه به فرمایش رهبری در جهت احیا سنت وساطت و اجرایی سازی ستاد ملی ازدواج دانشگاهیان در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد هاشمی مدیر مرکز خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نشست توانمندسازی و ارتقا دانش مخاطبین دوره گفت: برنامه تربیت واسطین ازدواج با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در جهت احیا سنت وساطت و اجرایی سازی ستاد ملی ازدواج دانشگاهیان در راستای برنامه ترویج ازدواج، کنترل و کاهش طلاق با همکاری وزرات کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی طی دو سال برای تمامی استان ها در حال اجراست.

وی اظهار داشت: بواسطه اهمیت موضوع ازدواج و خانواده، انتخاب صحیح و مشاوره پیش از ازدواج امری ضروری است و نیازمند مشاورین خبره در این حیطه در سراسر کشور هستیم، لذا جهت کمک به پایداری ازدواج در جامعه دانشگاهی و…لازم است تا در این زمینه آموزش های متناسب داده شود.

مدیر مرکز خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: به نظر می رسد با آموزش ها به مشاورین در دانشگاه ها و مراکز و احیا این دو امر شاهد آمار ازدواج های اصولی و کاهش طلاق در سطوح دانشگاهی و جامعه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تربیت واسطین ازدواج دانشجویی در دانشگاهها

اجرای طرح تربیت واسطین ازدواج دانشجویی در دانشگاهها