مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-09اجتماعي

کاشت نهال به نام « مه لقا ملاح» و ایران درودی» در منطقه 3


آیین گرامیداشت هفته منابع طبیعی با کاشت نهال به نام دو بانوی فعال حوزه محیط زیست و هنرمند معاصر « مه لقا ملاح» و «ایران درودی» در بوستان خیام منطقه 3 برگزار شد.

- آیین گرامیداشت هفته منابع طبیعی با کاشت نهال به نام دو بانوی فعال حوزه محیط زیست و هنرمند معاصر مه لقا ملاح و ایران درودی در بوستان خیام منطقه 3 برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شینا انصاری در مراسم کاشت نهال ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه از بزرگ بانوان فعال در حوزه محیط زیست بانو مه لقا ملاح و ایران درودی - هنرمند نامدار معاصر- یاد کرد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به ضرورت توجه به نگهداشت فضای سبز در شهرها گفت: اصول وچارچوب باغ های ایرانی، بیانگر توجه به محدودیت های اقلیمی و در بردارنده اعتقادات ایرانیان است که به نظر می رسد طی چند دهه گذشته با تبعیت از الگوی توسعه غیر بومی این موضوع به فراموشی سپرده شده است.

انصاری تصریح کرد: نگاه کوتاه مدت در ایجاد فضاهای سبز شهری، کاشت چمن و درختان سریع الرشد غیر بومی و بی توجهی به محدودیت منابع آبی از پیامدهای این تغییر نگاه و غفلت از شرایط اکولوژیک بوده است.

وی ادامه داد: توسعه فضاهای سبز شهری حتما جزو لاینفک برنامه ریزی شهری است اما باید شرایط اقلیمی و گونه های سازگار مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت نهال به نام « مه لقا ملاح» و ایران درودی» در منطقه 3

کاشت نهال به نام « مه لقا ملاح» و ایران درودی» در منطقه 3